ceturtdiena, 2012. gada 10. maijs

MŪŽAMEŽA preses konference - 10. maijs 2012

Šodien atklāju "Zantes Drakona riņķa" tūri. Jauna mūzika - jaunās skaņās. Šodien 18:00 ir koncerts Kurzemes cetokšņa muzejā, Zantē :) Šodien tam par godu bija preses konference.


Tā notika ŠAJĀ RUNAS ISTABĀ. Saite: http://pub27.bravenet.com/chat/show.php/2286466744

Preses konference ilga 1 stundu 10.maijā 2012. gadā no 14:00 līdz 15:00. "Lielā prese" šo noignorēja, te nevainoju nevienu citu kā tikai pašu sevi. Tamdēļ, ka šobrīd savu popularitāti neesmu pietiekami uzpumpējis. Un tomēr, sanāca daža neliela saruna ar vienkāršajiem cilvēkiem:) Atreferējums - zemāk.




 

Tātad - atrefērējums:)

> - Mūžamežs. Pārējie stādās ar savien vārdiem.

> tests
> šalc zilie meži
> war665
> test
No Tukuma: kas notiek?
> Labdien! "No Tukuma" - pārstāv kādu mediju?
No Tukuma: Nē, izlasīju.
> "No Tukuma" - iespēja pajautāt Mūžamežam :)
No Tukuma: Kas ir Mūžmežs?
> Viss notiek mežā, mūžos. Zantes apkārtnē tādu pagaidām ir daudz. Atšķirībā no piepilsētām, kur šie meži jau aizsenis ir izzāģēti.
No Tukuma: skaidrs.
----------------------------
Es: ...
>Labdien, ko "Es" domā?
Es: neko nedomāju
> No kurienes "Es" ir?
Es: no rīgas
> Kas Rīgā notiek mūzikā?
Es: nekas nenotiek man garlaicīgi
> Ko "Es" domā par Mūžamežu?
Es: kaut kāda figņa
> Kā uzznājām par Mūžamežu?
Es: no meteolapas
> Āaaa - zinu, meteolapa.lv :)
----------------------------
Es: kukū...
> Vai šis ir tas pats "es", kas pirmīt?
Es: nē
> Ko ES varētu pajautāt mūžamežam?
Es: kas ir mūžamežs, vai no Amazones?
> Nē, no Zantes, kur mūžameži ir daudz un dikti, un neskaitāmajos kokos skan mūzika.
Es; pie jums ir daudz mežazvēri?
> Jā, noteikti, kur ir mūžamežs, tur ir arī daudz kustoņu. Man sanāk daudz šos redzēt.
Es: skaidrs
-----------------------
> Paldies par nelielām šodienas sarunām
Paldies atbalstītājiem
* "Karametāls": http://karametals.lv/
* Kurzemes cietokšņa muzejam: http://www.viss.lv/?p=566
* P3LICAN partisans subculture saitei: http://p3licanwebzine.blogspot.com/
> Tiekamies "Zantes Drakona riņķa" ieskaņas koncertā - Zantē, Kurzemes cietokšņa muzejā 10. maijā 2012. gadā 18:00 :)



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru